hospital-1160x380

Basitçe, hemşire çağrı sistemleri bir hastanın hemşiresini veya hemşire istasyonunu kolayca aramasına veya iletişim kurmasına izin verir.

Hemşire çağrı sistemleri markalara göre farklı özelliklere sahip olabilir. Örneğin, bir marka entegre personel veya ekipman bulma seçeneklerine sahip olabilir ve diğeri personelin birbirleriyle iletişim kurmasına izin verebilir.


Sistemin işlevini anlamak oldukça kolaydır, ancak sistemin kendisi nispeten karmaşıktır. Aşağıda detaylarını görebileceğiniz bir takım bileşenlere sahiptir.

Hemşire Çağrı Sisteminin Temel Özellikleri

Pek çok farklı özellik ve seçenek olsa da, bir hemşire çağrı sisteminin en yaygın bileşenleri aşağıda açıklanmıştır:

  • Yatak Modülleri. Bu modül genellikle iki bölümden oluşur:
    • Hasta El Cihazı. Bu, hastanın hemşireyle iletişim kurmasının yanı sıra TV’yi ve yatak üstü ışıklarını kontrol etmesini sağlar.
    • Duvar modülleri. Bu modülde çağrı / iptal düğmeleri olabilir ve ayrıca hemşire ile hasta arasındaki iletişim için mikrofon ve hoparlör bulunabilir. Ayrıca pompa veya havalandırma gibi ekipmanlar da bağlanabilir.
  • Oda Terminalleri. Bu modül, hemşirelerin diğer sistemlerle iletişim kurmasına, mevcudiyet ve doktor çağrısı ve / veya Mavi Kod düğmelerini kullanmasına olanak tanır. Diğer odalar için aramaları görmek için terminallerde LCD ekranlar olabilir.
  • Oda Elektronik Modülleri. Bu modül odanın merkezi birimidir ve odayı sisteme bağlar, tüm modüller ve oda lambaları bu modüle bağlıdır.
  • Hemşire Masası İstasyonu / Konsol. Bu istasyon bir telefon gibidir (ve bir telefona çok benzer). Masa İstasyonu, hemşirenin hastadan gelen çağrıyı yanıtlamasına veya gerektiğinde ve sistemde ses yapılandırılmışsa hastanın odasını aramasına olanak tanır.

Hemşire Çağrı Sistemleri Ne Zaman Gereklidir?

Normalde, tıp merkezindeki veya yaşlı bakım tesisindeki yasaların, hastaların her zaman bir çağrı düğmesinin yakınında olmasını gerektirdiği varsayılabilir. Çünkü acil durumlarda hastalar için temel işlevdir. Tıbbi personel tarafından gerekli müdahale süresini zorunlu kılan coğrafi olarak değişen mevzuat da vardır. Hastane yönetimi, kendi alanlarındaki ilgili mevzuatı kendileri veya personeli ile tanıştırmalıdır.
Facebook
Twitter
LinkedIn
Bu yazıda:
Hemşire çağrı sistemi gerçekten basit mi? İnsanların çoğu hemşire çağrı sistemlerine aşinadır ancak gerçek hayatta nasıl çalıştıklarının farkında değildirler.